
چیزی تا عید نمونده... همین چند شب پیش بود که هلیا از من پرسید امسال سال بهتری داشتی یا سال پیش بهتر بود... با دقت و صراحت جواب دادم. گفتم قطعا امسال سال بهتری بود... 340 روز پیش حدودن، وقتی سال تحویل شد، ما با خالم اینا شمال بودیم... رفتم بیرون اولین سیگار قرن جدیدمو کشیدم و برگشتم تو ویلا و یه دل س...
ادامه مطلب